NÅGRA DAGENS

Dagens planer: Vi var lediga från skolan, men dagens to do's bestod mestadels av skolarbete ändå. Nu är Bill iväg på fotbollskväll med boysen så jag tänkte passa på att kolla på fredagens IDOL som jag missade då vi var i Ryssland. 
 
Dagens humör: Jag har varit glad, vill jag påstå! 
 
Dagens bästa: Lämnade in sista uppgiften i en kurs värt tio studiepoäng, så sköönt!
 
Dagens mat: Jag blev så himla sugen på risgrynsgröt så jag bad min mästerkock att koka det till dagens middag.
 
Dagens tråkigaste: Att jag är så sjukt trött hela tiden. Sov elva timmar inatt och på eftermiddagen var jag redan så trött att jag powernappade i sisådär två timmar..
 
Dagens frisyr: Nytvättat och självtorkat hår = vågigt.
 
Dagens dryck: Igår märkte jag till min lycka att det äntligen fanns glögg i butikshyllorna (!!), så då köpte jag hem årets första. Ikväll inledde vi sedan glöggsäsongen, så helt spontant blev det ett riktigt juligt avslut på denna dag, hehe.
 
Dagens längtan: Efter att resa jorden runt! Jag blir aldrig mättad på resor, snarare tvärtom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0