EXAMENSARBETE & BLOGGINLÄGG

Solsken och spegelblankt under lördagens promenad.

En bra måndag. Denna skoldag började med att jag inte hade någon aning om vad jag skulle skriva för examensarbete och slutade med att jag hade ett intressant ämne/projekt att skriva om, en examensarbetspartner OCH bästa möjliga handledaren. Jisses så allting kan falla på plats ibland. Nu är jag faktiskt riktigt taggad på det här! I skolväg går denna vecka mest ut på att komma igång med våra arbeten, och eftersom vi fick en så jäkla bra-ig kickstart idag känner jag mig rätt lugn. Tänkte därför fokusera mycket på bloggen istället, så ni kan iallafall vänta er uppdatering från helgen samt bilder från Ryssland. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0