EN RESA TILL GRANNLANDET

Nu har jag hintat om vår nästa resa så himla mycket, och nu ska jag faktiskt äntligen berätta vart vi är påväg. Imorgon åker vi till... RYSSLAND. Men jäklar vilket ståhej det har varit fram tills nu. Inte visste jag att det är svårare att få visum till Ryssland över en förlängd helg än att få visum för ett år till Australien, haha. Men nu borde alltså allting vara klart och ingen är nog lyckligare än mig om vi verkligen får lägga foten i Sankt Petersburg på fredagsförmiddagen. Jag är inte den som oroar mig över resor i onödan, men för första gången har jag inte varit riktigt övertygad om hur detta äventyr ska sluta.. ;-) Hur som helst, så ska det bli himla häftigt och intressant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0