SISTA NOVEMBER

Sista november. Jisses, vad trettio dagar kan gå fort! Jag har lixom checkat av min femte vecka på praktiken och jag har ingen aning om vart dessa dagar tagit vägen. November är ju kanske en månad som mest bara är mörk och dyster, men jag känner faktiskt att jag haft så himla många guldglimtar som förgyllt denna månad i år.  Iallafall. När jag kom hem från praktiken idag pysslade jag med årets chokladkalender. Förra veckan fick jag ett himla roligt paket på posten, innehållande bland annat en annorlunda chokladkalender av mamsen samt den traditionella skrapkalendern av papsen. Älskar att mina föräldrar fortfaranade fixar julkalendrar åt mig!! Nu är jag SÅ redo för första december imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0