SEX SAKER SOM GÖR ELLER GJORDE DENNA DAG

Färggranna hus under min promenad hem.
 
1. ÄNTLIGEN fredag, och jag fick ta helg redan tretton trettio.
 
2. När man är van att knappt få ett hej av busschaufförerna och morgonens busschaufför önskar "Hyvää päivän jatkoa sekä viikonloppua" vid varje hållplats.
 
3. Solen skiner!!
 
4. Jag missade bussen när jag slutade praktiken (vilket kanske inte var så trevligt), men jag orkade helt enkelt inte vänta på nästa buss och bestämde mig istället för att gå hem. En himla skön timme!
 
5. Har inte powernappat en enda dag på två veckor nu, vilket är helt fantastiskt för att vara jag. Hehe. 
 
6. Ikväll ska jag hänga i Erikas nya lägenhet och fredagsmysa med henne, för hon har äntligen flyttat tillbaka till grannhuset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0