OM VECKANS SISTA DAG

Pappa med tre små döttrar.
 
Det är söndag och dagen går i lugnets tecken. Jag ligger kvar i sängen länge efter att jag vaknat och njuter av en lång morgon, jag spenderar några timmar i tvättstugan, jag går en promenad, jag redigerar bilder och jobbar med bloggen, jag äter en lyxmiddag och jag tittar ikapp fredagens IDOL. Så är det ju farsdag också. Tyvärr kunde jag inte fira hemhemma, men jag skänker extra många kramar åt bästa papsen idag. Dessutom tänker jag mycket på moffa, och hoppas att han har det bra där han är. Vad skulle jag ha gjort utan dem två. ♥ Den tredje mannen i mitt liv kommer äntligen hem ikväll också. Ska klänga mig fast i honom och aldrig släppa taget igen, hehe. Dock kan jag ändå konstatera att jag har en alldeles toppenvecka bakom mig! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0