OM IGÅR, IDAG & IMORGON

Hej på er! Alltså dagarna går verkligen så HIMLA snabbt. Timmarna bara seglar iväg. När jag kom hem från praktiken igår åt jag mellis och bytte om till träningskläder. Erika och jag hade bokat in en träningsdejt (självklart oplanerat matchande i neongult, haha) och på programmet stod HIIT. Det var helt sjukt tungt stundvis, men känslan efteråt är alltid lika skön. Efter träningen traskade jag iallafall hem med Miki. Hon skulle bara komma via vår lägenhet en sväng innan hon gick hem till sig, men vips hade vi babblat på i sisådär en timme. Därefter hoppade jag snabbt i duschen samt slängde i mig en väldigt sen middag. Sedan var det inte länge kvar tills läggdags.
Idag har jag checkat av praktiken som vanligt och resten av dagen är faktiskt helt oplanerad. Tänkte bara ha en himla lugn kväll. Ska krypa ner i sängen eller soffan och kolla på Wahlgrens Värld samt ringa älskling. Det blev inte av igår eftersom jag somnade så himla tidigt, hehe. Imorgon har jag en jäkligt lång dag på praktiken, men efteråt får jag en belöning i form av sushidejt med Jens. Det ser jag framemot! :-) Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0