OM ETT VINTERLANDSKAP

Jag märkte igår efter praktiken att det för första gången redan hade blivit mörkt när jag slutade. Det gjorde faktiskt lite ont i hjärtat. Mörkt när jag åker hemifrån och mörkt när jag kommer hem.. Jag blev därmed himla glad när snöflingorna började dala ner över huvudstaden på kvällskvisten och efter några timmar hade mörkret förvandlats till ett vinterlandskap. Den här tiden på året blir det verkligen så mycket finare och ljusare utomhus när det snöar! Eftersom jag lyxigt nog började först vid nio trettio idag var det redan ljust när jag traskade till praktiken, så jag passade på att knäppa några snöbilder. Tyvärr har nästan all snö smält bort under dagen, så nu finns det bara slask kvar. Igen. Tänkte iallafall pigga upp både mig själv och er lite, så imorgon bjuder jag på solsken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0