OM EN TEKVÄLL & EN GLÖGGKVÄLL

När Erika slutade jobbet på fredagskvällen, skuttade jag genast iväg till henne. Först inspekterade jag lägenheten och hon hade ett så himla mysigt sovrum!! Därefter slog vi oss ner vid köksbordet och jag blev bjuden på hemmagjorda piroger, äggsmör och te. Vi drack ytterligare några tekoppar, lyssnade på Ed Sheeran non stop samt tog ikapp allt från senaste tiden - och vips var klockan över midnatt. En så skön start på helgen.
Jag har verkligen tankat Erika-energi denna helg. Vi hängde nämligen prick hela lördagen också. Vi började dagen med en lång brunch och sedan traskade vi tätt intill varandra under ett paraply runt stan. Mys! Vi kikade i inredningsaffärer och sög i oss av all inspiration. Jag hittade min favoritmöbel också, en grön sammetssoffa. DRÖM. Till middag testade vi på vegetortilla, som bland annat innehöll avokado, bönröra och queso fresco. Det blev himla gott! Vi pratade väldigt mycket om resor, språkmöjligheter och skillnader mellan en liten och en stor stad. Kvällsmyset bestod sen av glögg, ljus och choklad. Så härligt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0