OM EN HELG I FINT SÄLLSKAP & EN TANKE OM ATT VARA SJÄLV

Domkyrkan ståtligare och mäktigare än vanligt bland mörka moln och solsken.
 
Godkväll på er! Helgen tillbringades som sagt med Bills familj, och den seglade verkligen förbi snabbt. Ändå hann vi med många matupplevelser, kalas, shopping, yatzyspelande och så mycket skratt. Jag knäppte cirka bara matbilder, så jag tänkte att jag bjuder på dem i ett annat inlägg. När det var dags att kramas hejdå, var jag också tvungen att pussa på min favorit eftersom han skulle följa med resten av familjen tillbaka till Åland. Nu sitter jag därmed ensam i en tom lägenhet.. Jag har verkligen blivit så dålig på att vara för mig själv, tyvärr. Är så van (eller bortskämd?) att han alltid är där bredvid mig någonstans, att jag så fort jag är ensam får så sjukt tråkigt. Nu kan jag alltså hoppas på att sju dagar går jäkligt fort, eller så väljer jag att fylla dessa dagar med andra roliga saker istället. Tänker att jag kanske kombinerar alternativen. :-) Med det sagt är jag väl redo för en ny vecka! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0