OM DRINKAR & BIO

Erika och jag inledde fredagskvällen med varsin drink på Deliberi K7. Älskar inredningen med små söta växthus och himla mycket växter. 
Därefter mötte vi upp Sarah vid biosalongen. Erika hade fribiljetter så snällisen bjöd oss på filmen Bad Moms 2. Även om vi fick skratta oss genom hela filmen, fick vi oss det första goda skrattet redan innan filmen började. Just innan filmen satte igång kom vi på att fråga om Sarah ens visste vilken film vi skulle se, och det visade sig att hon inte hade någon aning, haha! 
När filmen var slut rusade vi i ösregnet över till Kampen, där Sarah tog med oss till högsta våningen och Bar Cón. Vi drack vin (min sangria smakade toppen!) och tog både ikapp allt som hänt i livet samt funderade på framtiden. 
Innan vi vid midnatt kramades hejdå avslutade vi med några spegelselfies. Jisses vilken härlig tjejkväll! Vad jag är glad över att ha dessa pinglor i mitt liv. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0