10 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

1. Jag tycker inte om att prata i telefon. Får jag välja föredrar jag alltid textmeddelanden framför samtal. De enda jag känner mig helt bekväm med att prata i telefonen med är mamsen och Bill.

2. Jag har varit till Thailand hela sex gånger.

3. Jag har aldrig sett en skräckfilm i hela mitt liv, och tänker nog aldrig göra det heller. Fy!
 
4. Jag är (tyvärr) ointresserad av och otroligt dålig på politik. Alltså riktigt usel, faktiskt. Jag vet att Finlands president heter Sauli Niinistö (och att presidentparet väntar beibis hehe), men det är ungefär allt. Kan nästan inga andra namn inom politiken och vet inget om partier heller. Skäms. 

5. Jag har haft tandställning både uppe och nere. Det råkade sig dessutom att största delen av vårt flickgäng hade tandställning samtidigt och jag har faktiskt en bild på oss alla tandställningstöntar tillsammans, men den behåller jag verkligen för mig själv, haha!

6. Jag ser bara på film om jag gör det tillsammans med någon annan. Innan jag träffade Bill hade jag aldrig ens sett på någon serie. Känner inget behov av att göra det ensam helt enkelt. 

7. Jag använder fortfarande vissa klädesplagg som är ända från högstadietiden.

8. Jag har alltid önskat mig en storebror, och när jag var yngre ville jag till och med att mamma och pappa skulle adoptera en, haha!

9. Jag ville bli kassatant när jag var liten eftersom att jag gillade pipet som hörs när man drar varan genom kassan. I de större varuhusen finns det ofta en sträckkodsavläsare så att man själv kan kolla upp ett pris, och där hängde jag alltid för att få pipa varor, haha. Även efter en shoppingrunda "tog jag betalt" för fynden en gång till hemma med min leksakskassa.
 
10. Jag vill bli bättre på att äta med pinnar. Har inte riktigt förstått knixen ännu, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0