VECKANS PLANER

Ny vecka, och jag tänkte faktiskt berätta lite om mina planer dag för dag så att ni hänger med lite. Det blir en intensiv, men himla toppen vecka! Följ med, vetja:
 
Måndag: Vi jobbade med ett grupparbete i skolan och när det var klart lyxade vi till det med glass. Vi grillade allt gott man kan tänka sig till middag tillsammans med boysen. 
 
Tisdag: Skoldagen går ut på ett seminarium från nollnio femton till sexton nollnoll. På kvällen ska vi umgås prick hela gänget och det står bland annat bastubad på programmet.

Onsdag: Sista skoldagen! Vi ska antagligen in till stan en sväng och sedan hoppas jag på lite firande. :-)
 
Torsdag: Rätt så oplanerad dag. Ska iallafall ta ut det sista av Helsingfors och sedan hoppar vi på båten till Åland.
 
Fredag: Enligt Bill har vi ett himla tight schema denna dag, men det enda jag vet om är en examensfest, hehe.
 
Lördag: Bills lillasyster Lovis blir student, så vi ska fira henne hela dagen! Senare blir det säkert häng med vänner eller utgång.
 
Söndag: En ledig dag på Åland. På kvällskvisten åker vi till Stockholm för att sova på hotell och tidigt nästa morgon lyfter flyget mot Medelhavet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0