OM HUR MAN FIRAR EN AVSLUTAD PRAKTIK

Igår hade jag min sista praktikdag och härmed var det kapitlet avslutat. Min första praktik gav mig verkligen en bra start och den har både varit lärorik och rolig varje dag! När jag hade checkat ut för sista gången mötte jag upp fina Sandra. Vi tänkte fortsätta med vårt förena-nytta-med-nöje-koncept och slutligen blev det en nästan elva kilometers långpromenad och därefter belöning i form av en after work(out). Jag kan inte sluta tjata om vädret, men JISSES så ljuvligt varmt och soligt det var när vi gick. Ni kanske kan gissa att varsin somersby var läskande gott när vi kom i mål! 
 
Även om jag nu har fyra dagar ledigt, är det inte början på något sommarlov. Vi har faktiskt en sista skolvecka ännu nästa vecka. Men det gör mig absolut  i n g e n t i n g. Jag har saknat Helsingfors och jag ser framemot att återförenas med alla vänner igen. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0