OM HÅLLNINGSGRANSKNING & RESTAURANGBESÖK

Hej finisar. :-) Praktiken rullar på och de senaste två torsdagarna har vi haft specialuppdrag i högstadiet. Vi har utfört hållningsgranskningar och checkat av prick alla sjuor. Efter att ha undersökt allas axlar, ryggar, ben och fötter under dessa intensiva dagar är jag nog självutnämnd hållningsgranskningsproffs nu! Sedan har jag också lyxat till det med inte bara ett, utan två restaurangbesök denna torsdag. Först bestämde jag och min handledare oss för att luncha på City Brasseriet så att jag äntligen fick testa på deras omtalade sallad och sen tills middagen hade jag bokat in en dejt på Crazy Cat. Även om det är en evighet sedan restaurangen flyttade, hade jag inte ännu besökt det nya stället, så både det och att catcha upp med fina Malin var välbehövligt. Vi har alltid lika roligt och om möjligt skrattade vi extra mycket under kvällens diskussioner. BRA dag! Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0