OM FÖRSTA SOMMARDAGEN

Ett skepp kommer lastat med ett vitsippsparadis. 
 
Sommarvärmen hittade äntligen även hit på lördagen! Och jag tog självklart vara på prick varenda sekund. Jag vaknade tidigt och solade hela dagen. Det kan nog vara min favoritsysselsättning, hehe. Efter middagen åkte mamsen och jag till vitsippsön för att titta på och fotografera alla söta vitsippor. Det var så himla fint! Därefter tog vi med oss ungen och cyklade iväg för att äta ytterligare en glass på Camping. På kvällskvisten åkte vi sedan ner till villan där vi kunde sitta ute hur länge som helst utan att frysa. Därefter flyttade vi in på glasverandan (som tidigare hade varit fyrtio (!!) grader varm) för att äta ostbricka. Avslutade dagen med att krypa ner i sängen för att sova första natten på villan för i sommar, så härligt! ÅH, VILKEN DAG! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0