OM EN SÖNDAG

Hej på er! :-) Söndagen till ära vaknade jag upp efter tolv timmar sömn! Jag fixade ihop en liten frukost och så gick jag ut på terassen för att äta den utomhus. Årets första! Därefter lutade jag mig tillbaka i solstolen och njöt en stund. Runt tolv trettio gick vi iväg till Rådhusparken för att delta i ett motionsjippo. Först ägde sportevenemang, uppvisningar, lotteri och uppvärmning rum och slutligen fick man välja en rutt runt staden som man skulle gå eller cykla. Vi valde att gå den längre rutten. Väl hemma igen fixade mamma ihop en middag med svampsoppa till förrätt och lax med tomat, mozzarella och basilika till huvudrätt. Så gott! Resten av kvällen ska jag städa upp i mitt rum, planera morgondagens fysioterapi samt facetime:a med älskling. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0