OM EN AKTIV TISDAG

Hejsan svejsan! Idag har jag minst sagt varit effektiv. Först hade jag praktik från nollåtta nollnoll till femton femton och eftersom vädret levererade fångade vi allt vi kunde under lunch- och kaffepauserna. Väl hemma igen gick papsen och jag igenom det viktigaste på bilen inför besiktningen imorgon. Efter middagen målade jag omgång två på alla terrasser och det var verkligen så varmt utomhus fast det började bli kväll. Då utomhusjobbet var klart ställde jag mig i köket istället och bakade en kaka som jag ska bjuda åt mina kollegor på praktiken. I ungefär samma veva blev det också ett besök till butiken för att köpa blommor till min handledare och hämta ut ett nellypaket. På kvällskvisten har jag också hunnit vara en sväng till villan samt fläta ungens hår. Nu först har jag min första lugna stund på dagen, och jag tänker krypa ner i sängen och ringa min favorit. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0