EN DAG MED VÄNNERNA

Från den roliga eftermiddagen.
 
Denna söndag har bjudit på en alldeles ljuvlig dag med gänget. Jag mötte upp Erika redan på förmiddagen och så slog vi oss ner i gräset för att sitta i solen flera timmar. Så småningom dök också Jennie upp och då fixade vi ihop en liten picknick. När även boysen och Laura hade anslutit sig förvandlades picknicken sedan till en akrobatiktimme. Dessa bilder här ovan är tagna i samma sekund och sekunden efter att vår fina plankpyramid rasade ihop, haha. Himla roligt var det iallafall! När det var dags för middag fixade vi ihop en sallad och vitlöksbatong och därefter kröp Jennie och jag ner i hennes säng för att slökolla någon serie. Nu ska jag bara vänta på att klockan blir tillräckligt mycket och så ska jag hämta Bill från flygfältet. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0