IBLAND HÄNDER DET

Hej där! Onsdag. Jag befann mig i skolan redan nollsju fyrtio idag och var redo för en klientmottagning. Då den och allt vad det innebar var klart, tog jag en snabb runda hem för att sedan fortsätta till stan där jag mötte upp Erika. Det vankas årsfest på fredag, så vi fixade det sista inför den. Väl tillbaka lunchade vi i skolan och efteråt skrev jag och Bethina både ihop ett träningsschema och en inlämningsuppgift. Solen sken också idag, så på eftermiddagen gick Bill och jag på promenad och sedan sysselsatte jag mig med att gå igenom och redigera alla bilder från Mauritius medan han förberedde middagen. I något skede fick jag även ett ärende angående lägenheten avcheckat. På kvällskvisten hade vi sån craving efter lösgodis, så då gick vi till butiken för att plocka ihop en påse. Därefter fick jag sitta framför spegeln med godispåsen i famnen medan Erika provade fredagens uppsättning. Lyx. Nu är klockan lite över tjugotvå och jag känner mig välförtjänt av att få krypa ner i sängen för att mysa med världens bästa och sen ska jag somna sött. Älskar verkligen effektiva dagar som denna! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0