OM TRÄNING, OMVÄXLANDE VÄDER OCH FREDAGSMYS

Happy Friday! Jag vaknade redan runt klockan nio imorse och då gosade jag lite med min favorit innan jag steg upp. En stund senare var jag redo för att möta upp twinsen Erika och Laura för en springrunda längs med stranden. Det var så härligt med årets första springtur då solen dessutom både sken och värmde skönt. Jag ville förstås ta vara på detta väder, så efteråt gick jag också ut med Bill för att ta en promenad och njuta av solens strålar. Vi hann dock inte långt före molnen täckte den klarblåa himlen och det började snöa och blåsa äckligt kallt istället, så det blev inte alls lika skönt som vi hade tänkt oss. Finland alltså.. 
Medan det sedan var snöstorm utanför, passade vi på att storstäda lägenheten tills varje litet hörn var rent. Därefter begav vi oss ännu iväg till gymmet för ett träningspass och på vägen hem handlade vi middag och fredagstulpaner. Nu är kroppen riktigt trött och jag är välförtjänt av och redo för fredagsmys! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0