OM ALLT FRÅN ÅRSFEST TILL YATZY

Tjolahopp! Helgen bestod som sagt av årsfest och denna vecka har jag inte haft tid för något annat än plugg. Har typ gått sönder av att bara behöva läsa, så det kändes faktiskt himla skönt att få skriva tent idag. Äntligen är det överstökat, och dessutom har vi nu långledigt fram till tisdag! Efter tenten lunchade vi med pinglorna på China Flavour och därefter gick jag en lång och härlig promenad i solen med Bill. Resten av dagen har jag bara njutit av att inte behöva göra någonting alls. :-) Snart är det dags för några yatzy-omgångar och sedan avrundar vi eventuellt med filmmys. Får verkligen hoppas att jag tar hem vinsten idag, brukar nämligen bli så himla sur när Bill alltid vinner för att han har sån jäkla tur i det spelet, haha. Det var det. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0