LÖRDAG & SÖNDAG

Lördag. Vaknade vid nollnio nollnoll och låg kvar för morgonmys någon timme. Ååh, vad jag älskar morgonmys alltså! Därefter fixade vi ihop frukost och medan vi avnjöt den tog vi en omgång Yatzy. Turen har verkligen vänt nu och jag bokstavligen äger ut honom spel efter spel, hehe! Under dagen redigerade jag en hel drös med bilder samt längtade iväg till drömresor och sedan var vi även ut på en promenad och handlade mat. På kvällskvisten bakade vi cupcakes och så hade jag önskat mig kräftstjärtspasta till middag. Avslutningsvis tog jag med mig några cupcakes och gick över till grannen på tjejkväll. Där såg vi på en resefilm, skrattade och åt himla mycket gott. 
Söndag. Vaknade upp till grått väder - igen. Huvudstaden verkar vara enda stället som inte haft härligt vårväder sisådär hela senaste veckan. Dessutom var det dags att vrida klockan framåt till sommartid, vilket för mig känns som om man förlorar hela dagen även om det bara är en timme. Så, efter en inte allt för bra start på dagen bestämde vi oss för att göra något positivt av den iallafall. Vi åkte in till stan på lite ärenden och därefter traskade vi bara runt. Plötsligt sken solen (!!), så vi njöt extra mycket av en promenad och slutligen satte vi oss på en parkbänk vid Esplanaden för att fånga prick alla solstrålar. Innan vi åkte hem hämtade vi take away söndagen till ära, det fick bli sushi till middag. <3 Kvällen blev riktigt lugn och vi gjorde nog inte något speciellt alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0