BLOGGEN HAR ÅTERUPPSTÅTT

Men hej på er finisar!! Jag var hemma från en alldeles ljuvlig resa redan i början på veckan, men bloggen har fått stå tom på grund av mycket skolarbete och grått väder. Bara en timme efter hemkomst stod jag framför klassen och höll en presentation och därefter har inlämningsuppgifter, klientmottagningar och tenter följt. Och känslan av att återvända från ett varmt och soligt paradis för att mötas av samma tråkiga gråa och kalla väder gör mig verkligen lika deprimerad varje gång. MEN, i torsdags efter att vi hade skrivit tent fick vi tjuvstarta ledigheten och jag har bara gjort saker jag tycker om och saker som får mig på bra humör denna helg. Livet ler igen, med andra ord. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0