OM EN HÄRLIG ONSDAG

Har en ledig och så härlig onsdag bakom mig! För det första bjöd vädret på SOL och sen har jag gjort massa trevliga saker. Denna bild knäppte jag ikväll vid strandpromenaden. Kstad är verkligen himla fint på sommaren, alltså. ♥
Iallafall. Jag började dagen med att åka till sjukhuset och sen gick mamsen, ungen och jag runt på stan tillsammans med mormor. Väl hemma igen slängde jag mig i solstolen och låg där hela eftermiddagen. 
På kvällskvisten kom jag och ungen på att vi skulle spela kubb. Efter några (jämna) matcher bytte vi sedan till "mölkky" och spelade med våra egna regler.
Därefter fortsatte vi med crocket och avslutade med tennis. Det blev med andra ord slutligen en fyr-kamp. Superkul! Trots en överlägsen ledning fick jag dock se mig besegrad till slut. Känner att jag behöver revansch en annan dag, hehe. 
Efter tävlingen hörde mamma av sig, hon ville nämligen testa på stadens nya glasskiosk. Vi cyklade därmed iväg till Jungman och beställde varsin gelato. Mycket väl godkänt! Efteråt var mamsen och papsen här hemma och "hälsade på" i någon timme. Det var trevligt och bjöd på många skratt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0