JAG ÄR TILLBAKA

Älskade Åland. 
 
Hej, hej, hej! :-) Det var längesedan! Grekland var iallafall underbart, även om det inte blev som vi hade tänkt oss. Vi fick tyvärr ändra våra planer, men slutligen blev det så bra det kunde bli ändå! Huvudsaken var att vi fick vara tillsammans. <3 Vi pausade en natt i Stockholm påvägen tillbaka också och sedan kom vi äntligen fram till Åland. Hann fira Bills lillebror Ville på födelsedagen, träffa Bills bästisar Robin och Linus, traska runt i båthamnen samt luncha på Indigo. Sedan var jag tvungen att hoppa på båten igen, även om jag gärna hade stannat på Åland resten av sommaren. De senaste fyra nätterna har jag dock sovit på fyra olika ställen och det känns som om jag har rest i flera dagar nu. Dessutom har jag levt i en kappsäck i en månad. Så som ni förstår är det ändå rätt skönt att landa hemhemma lite. Idag är iallafall min sista lediga dag och sedan börjar jag jobba passligt till midsommarsrusningen. Dagens program består av uppackning, tvätt och bildredigering. Vi hörs! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0