GLAD MIDSOMMAR!

Midsommarkransen & midsommarklänningen.
 
Det blev en väldigt lugn, men himla mysig midsommar för min del. För första gången på länge var jag faktiskt ledig på midsommarafton. Dagen bestod således av midsommarkransbindning, midsommarlunch med familjen och midsommarfirande på en stuga med vänner. Prick hela midsommardagen var jag på jobb, men det gjorde inget på grund av ösregnet utanför. När jag checkade ut bytte jag om till den största stickatröjan och landade på villan för mys med mamma och pappa. Midsommarsöndagen befann jag mig också på jobb och efteråt blev jag bjuden på grillat samt tårta. Nu är det villamys som gäller igen, och det kan ju vara det bästa avslutet på midsommarhelgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0