VÄLKOMMEN EFTERLÄNGTADE FREDAG

Efter jobbet igår mötte jag upp Malin för en fika. Vi gick till café Lebell eftersom ingen av oss hade varit där tidigare, och både gården samt det gamla huset är hur mysigt som helst! Jag valde en kanelbulle som just hade kommit ut ur ugnen och var sådär perfekt fluffig och ljummen ännu. Förutom det, och att vi har haft pappas faster från Sverige på besök i några dagar, så har det inte hänt något speciellt alls hittills denna vecka. Kombinationen tomatkarneval och jobb samt morgonskift hela denna vecka har resulterat i väldigt få timmar på sömnkontot, så jag har mest bara varit trött, haha.. 
Idag däremot väntar kvällsskift och jag tog därmed en lång sovmorgon för att tanka lite. Dessutom är det ju världens bästa dag idag också! Det är äntligen fredag, jobbpass fjorton av fjorton är snart avcheckat, en ledig (!!) helg knackar på dörren och om tolv timmar får jag pussa på min favoritmänniska i hela världen. Ja, ni läste rätt. Efter jobbet idag ska jag hämta upp honom och sedan får vi spendera en hel vecka tillsammans. Ingen är lyckligare än jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0