TOMATKARNEVALEN

Orsaken till varför det ekade tomt här över helgen var 1. tomatkarnevalen (!!) och 2. helgjobb (igen). Som ni förstår gick nästan alla dygnets timmar åt. Jag börjar förövrigt bli riktigt duktig på att kombinera fest och jobb vid det här laget, haha. På fredagen mötte jag upp Sandra för att titta på dansuppvisningar innan vi gick och åt buffé på Brasseriet med ett gäng andra. Därefter tog vi en vända på marknadsområdet innan vi (läs: jag) avslutade med varsin kall i öltältet. Lördagen inleddes med förfest hos Anna, där spelade vi bland annat kubb och ölspel. Sedan var det dags för tältet! På något vis lyckades jag vara med i både en danstävling samt en frågesport och efteråt dansade vi loss resten av kvällen. Med andra ord: återigen en rolig karneval, men det bästa var ändå att jag fick träffa alla saknade gullisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0