JAG SKA BLI SAMBO

Äntligen månadsbyte. Som jag har längtat till detta! Jag sitter för tillfället i bilen påväg ner till älskade Helsingfors tillsammans med mamsen och papsen. Där ska vi sedan möta upp Bill och hans föräldrar. Imorgon får vi nämligen hämta nycklarna till vår första gemensamma lägenhet!! Bill har ju nog mer eller mindre bott hos mig redan över ett år, men jag kan inte ens beskriva hur bra det ska bli att få ett gemensamt hem samt att officiellt få bo på samma adress och bli sambos. Underbart! Iallafall. Idag och imorgon kommer med andra ord mest bestå av flyttkaos, men jag ska också pussa på min favoritperson så mycket jag bara hinner. P I R R I G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0