FRÅN EN ROLIG SAK TILL EN ANNAN

Han gör mig så lycklig.
 
En vecka går så himla fort, speciellt när man inte vill att den överhuvudtaget ska ta slut. Jag är just hemkommen från att ha pussat hejdå åt världens bästa. Vi har verkligen haft det så härligt tillsammans. <3 Jag ska berätta mera en annan dag! Iallafall. Ungen följde också med när vi åkte till Björneborg, så att vi kunde pricka in en shoppingrunda på samma gång. Fyndade verkligen så mycket bra!! Nu är helgen på intågande igen och det vankas Kristinestads bästa helg, M A R K N A D E N. Tyvärr ska jag, surprise surprise, även befinna mig på jobbet prick varje dag under helgen.. Men hursom, så kommer det bli en himla succé! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0