MÅNDAG, TISDAG, ONSDAG, TORSDAG

Kinderkaka - veckans stora projekt, haha! 
 
Måndag. Hade lyxen att få inleda måndagen med en sovmorgon och sedan hade vi skola hela eftermiddagen. Därefter körde "HOSK:en sportar" igång, så då var det dags för en himla tuff bodyweight-träning. Resten av kvällen bestod bara av filmmys.
 
Tisdag. Genomled min kanske topp tre värsta träningsvärk någonsin. Hatkärlek, alltså. Annars såg dagen ungefär likadan ut som förra veckans - jumppa, stan och gym. På kvällen hade Erika, Jennie och jag bestämt oss för att baka. Efter många om och men, blev resultatet kakan ni ser på bilderna. För att göra en lång story kort fick vi kasta bort den första kakan som flickorna hade ansvar för och sedan improviserade jag fram den andra, haha! Eftersom projektet tog rätt så mycket längre än vi hade tänkt, hann vi också få besök av boysen. Den andra kakan blev iallafall himla god! 
 
Onsdag. Skoldagen var lång och när jag kom hem stupade jag i säng och vaknade några timmar senare. Hoppsan! Klockan tjugo nollnoll hade vi dejt med flickorna igen. Vi avverkade samtalsämne efter samtalsämne medan vi mumsade på vår kinderkaka.
 
Torsdag. Vi hade en kort skoldag och sedan fixade jag en praktikplats åt mig. Skönt att äntligen ha det överstökat, även om det varken blev plan A eller B.. På eftermiddagen fick Bill bokstavligen släpa mig till gymmet, men väl där och i synnerhet efteråt kändes det förstås härligt. Avslutningsvis hade Jennie och jag bastukväll, så himla skönt alltså! NU måste jag packa min väska, för imorgon åker jag iväg på ett litet äventyr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0