EN SAMMANFATTNING AV LITE FÖR MÅNGA DAGAR

Couscous-sallad. / Fika på stan. / Älskling och jag. / Tulpaner. / Halarkalas med Erika. / Werket. 
 
Men hallå där! :-) Här blev det ju himla tyst efter att jullovet tog slut. Helt ärligt har jag varken haft motivation eller någonting att skriva om sedan jag kom tillbaka till Helsingfors. Förra veckan bestod mestadels av bara skola, där vi dessutom har ett rätt så fullt schema nuförtiden. Sedan får jag ju umgås med min favorit tjugofyra sju igen, vilket gör mig så himla lycklig! I fredags var det dags att inviga Werket, så då fick vi äntligen dansa i våra halare. Sådär annars har vi storstädat lägenheten, dekorerat med fina tulpaner och testat på nya maträtter (= min mästerkock har skämt bort mig med goda middagar). På tal om mat, så har vi också bestämt oss för att försöka äta mer vegetariskt. I måndags hade vi skola från nollnio nollnoll till sexton nollnoll och i tisdags hade vi bara en lektion där vi nu har bytt ut seniorjumppan till klienter som har en utvecklingsstörning. Känner att det kommer bli himla lärorikt och nyttigt! Eftersom vi därmed nästan hade en ledig tisdag tillbringade vi den bland annat med shopping, fika, lunch, gym och serietittande. I onsdags hade vi en lång skoldag igen och det är ungefär så mitt liv ser ut just nu. Som ni kanske kan se på bilderna kapade jag också av mitt hår före jag återvände till Helsingfors, och jag trivs lika bra som förra gången. Ja, det var väl det. En lång och flummig text, hehe. :-) Vi hörs snart igen, jag lovar! PUSSHEJ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0