EFTER EN PERFEKT HELG

Favoriter. ♥♥♥
 
Hej finisar. Jag kom hem till Helsingfors igen på söndagskvällen, efter en alldeles alldeles toppenbra helg! Ska berätta mera sen i ett skilt inlägg. :-) Väl hemma var middagen serverad (jag har det verkligen lyxigt!) och därefter blev det massa mys. Måndagen innehöll en sovmorgon, en engelskalektion, en lång powernap och tentplugg. Idag vaknade jag upp i feber och halsont, så jag har därmed legat i sängen och mått dåligt precis hela dagen. Bill har passat upp mig både under natten och hela dagen, och dessutom kom han hem med årets första fastlagsbullar. Jag älskar fastlagsbullar! Och jag har universums bästa pojkvän! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0