OM TVÅ BÄSTISDYGN

Jag anlände till Vasa på fredagseftermiddagen och traskade direkt iväg till Sweet Wasa för att möta upp mamsen och ungen. Vi hade en trevlig fika, och när vi hade catchat upp färdigt gick jag hem till Elin. 
Efter att vi hade gjort oss redo mötte vi upp de andra pinglorna på Fondis för middag. Vi beställde in en flaska vin, babblade och hade det mysigt. Jag åt musslor och det var verkligen himmelskt!! 
Klockan nitton nollnoll befann vi oss på Wasa Teater för att se på Pleppo Två - Vi mårar åpå. Det var himla roligt och vissa gånger skrattade vi så mycket att det tog riktigt ont i både magen och käkarna, haha! 
Slutligen avslutade vi kvällen på Wazaca med drinkar, livemusik och mera babbel. SÅ härlig kväll! 
Följande dag steg vi upp i tid för att fånga dagen. Johanna bjöd på en himla god frukost.
De följande timmarna tillbringade vi på stan. Vi strövade omkring i butiker, shoppade och fikade på Fazer.
Det ser ut som om vi inte gjorde något annat än åt, haha.. Men allafall. På kvällskvisten beställde vi hem pizza från Marco Polo och drack några glas vin. 
Lite senare gick vi iväg till Cinema Bowling för att bowla. Vår bana var tyvärr sönder när vi skulle börja, men som ni ser gick det ingen nöd på oss ändå! Vi blev bjudna på champagne medan vi väntade och fick dessutom extra speltid när vi sedan fick bowla. Lyxigt!
Det var verkligen längesedan vi alla hade bowlat, men det var lika roligt som alltid! Sandra tog hem vinsten denna gång.
Bästisar. ♥♥♥ Jag kunde inte ens minnas när jag senast hade dansat på Ollis, så vi bestämde oss för att avsluta denna kväll där! Jag träffade saknade bönan och vi dansade loss till prick alla låtar, sånt som man bara kan göra på Ollis.
Vi fixade ihop en söndagsbrunch innan det var dags för mig att åka hem. Sen kunde jag sätta mig på tåget efter en alldeles perfekt och härligt rolig helg med mina fina pinglor. Lycka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0