OM TRE HÖJDPUNKTER DENNA VECKA

Valentine's day. Alltså, jag hade verkligen den bästa alla hjärtans dag någonsin! Sol och plusgrader, fina meddelanden, en härlig promenad, blommor och choklad, efterlängtade flygbiljetter, en middagsdejt på stan, frukter doppade i choklad och en mysig filmkväll. Jag är så lycklig över att han är min.♥ 
Kusinvitamin. Jag fick finbesök från Stockholm, kusin Ida skulle nämligen spendera en långhelg här i Helsingfors. Vi hade bokat in en dejt på torsdagen och hängde hela dagen. Vi lunchade på Espresso House, traskade runt i stan, shoppade lite, fikade med raw cakes på mysiga Kulma och catchade upp massor. SÅ trevligt.
Födelsedagskalas. Arthur fyllde år och ordnade fest. En så rolig och lyckad fest dessutom! Vi var ett stort gäng som spelade beer pong och drickspel, skrattade massor, åt födelsedagstårta, tog groupies, hade djupa diskussioner, sjöng allsång och avslutade natten med att spela en ny variant av beer pong där jag tog hem segern med 5-3 (!!). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0