OM EN BRA LÖRDAG

Glad lördag på er alla! Även fast det var sitz igår tog jag det väldigt lungt och hoppade till och med över efterfesten. Det är jag väldigt glad över idag eftersom att jag varit noll bakis. Vi vaknade upp utvilade redan klockan tio nollnoll och började då dagen med morgonmys, bästa. ♥ Så småningom steg vi upp för att städa kaoset till lägenhet och när den var skinande ren igen gick vi ut på en promenad. Vi gick först ner till stranden och därefter ut på isen för att traska över till en liten ö på andra sidan. Vinterlandskapet var så fint och vädret var faktiskt riktigt skönt! På vägen hem igen handlade vi med oss lite smått och gott för att sedan kunna fixa ihop en brunch. Tills ikväll har jag bokat in en taco night med Erika och Jennie och därefter blir det eventuellt ett födelsedagsfirande. Finfin dag, alltså! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0