ETT HELGINLÄGG

Tulpaner - vårtecken deluxe!
 
Hejsan! Det är söndagkväll och helgen har gått alldeles för fort som vanligt, även om jag varit ledig till och med fyra dagar, hehe.. Dock har jag jobbat med några inlämningsuppgifter och så väntar en stor tent på måndag, så jag har iallafall försökt plugga lite innan jag tog helg. Igår bestod dagen av en lång sovmorgon och en lång promenad i solen. På kvällskvisten åkte jag in till stan för att möta upp Ida igen, vi drack vin och babblade bort sisådär tre timmar. Väl hemma igen fixade vi ihop en ostbricka och knäppte på en film. Denna söndag har vi haft tvättstugan, gått en kort promenad i ruskvädret och testat på att laga blomkålspizza (smakade faktiskt som vanlig pizza!). Nu blev jag så himla sugen på något sött så jag sitter i soffan och inväntar kokosbollar (han skämmer verkligen bort mig) och sedan ska vi avsluta helgen med en film i sängen. Vi får dessutom nyduschade krypa ner i rena lakan, ååh! Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0