OM EN DAG I KRISTINESTAD

Godkväll på er! Det blir ett ovanligt sent inlägg för att vara jag, men jag har helt enkelt haft fullt upp med att umgås med nära och kära fram tills nu. Imorse vaknade jag nämligen upp i min säng hemma hos mamma och pappa! Jag började dagen med en lång sovmorgon eftersom jag kom hemhem mitt i natten och vid lunchtid plockade papsen upp mig. Vi åkte till Jungman för att att äta deras julbuffé och allting var så gott. Efteråt blev vi båda så mätta att vi var tvungna att vila på soffan, haha! När mamsen och ungen kom hem fick jag umgås med dem i några timmar innan jag hälsade på hos bästa mormor. Där var jag hur länge som helst och vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord, samt löste lite korsord förstås. Söta momi! Slutligen kom fina Malin för att plocka upp mig och vår plan var glögg-slash-vin-dejt. Den planen ändrades dock radikalt eftersom det visade sig att vi var för sent ute och cirka allt var stängt. Istället mötte vi upp några andra vänner och avslutade kvällen på vårt standardställe från typ högstadiet. Välkommen till lilla hemstaden, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0