OM DATE NIGHT & JULMYS

Godmorgon på er gullisar! Igårkväll hade vi date night för att fira att jag checkat av praktiken samt fått jullov. Bill hade bokat bord och bjöd med mig till restaurangen Sandro, och det visade sig bli en fullpott. Menyn var inspirerad av nordafrika samt mellanöstern och mycket lät så gott att jag inte visste vad jag skulle välja. Till slut föll valet på gräddiga saffranmusslor - de var fantastiska! Bill testade dessutom en öl med smak av passionsfrukt och jordgubbar som till och med jag tyckte om. 
 
Imorse vaknade jag utvilad redan nollnio tjugo och har sedan det haft en lugn och mysig morgon. Tände julgranen samt ljus och sitter nu i mörkret och myser i soffan medan jag väntar på att mitt hjärta ska vakna. Lite senare i dag ska vi till stan för att köpa några julklappar samt beundra julbelysningen. Ser framemot en julmysig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0