JULDAGSPROMENAD & SNÖLANDSKAP

Godmorgon på er! Direkt när jag vaknade på juldagen följde jag med mamsen och papsen på en promenad med Nuppu. Vi gick först via torget så att jag kunde byta ut min vinstskraplott till tre nya lotter (utan vinst..), därefter gick vi runt sisådär hela stan innan vi gick till skogen och avslutningsvis besökte vi moffas grav. Vi var ute över två timmar och vädret var verkligen så skönt. På eftermiddagen började snöflingorna dala ner så nu finns det därmed himla mycket mera snö på marken. Eftersom jag inte orkade aktivera mig desto mera igår, så blev det planerade snöbuset uppskjutet tills idag istället. Så nu ska ungen och jag bege oss ut i vinterlandskapet! Det känns som om det har varit full rulle sedan jag kom till Kristinestad, så idag ska jag verkligen bara fånga dagen. Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0