SISTA LEDIGA DAGEN HEMHEMMA

Min sista lediga dag hemhemma för denna sommar ägde rum i onsdags, men jag hade himla mycket att fixa så jag hann inte med så mycket ledighet ändå. Jag tvättade kläder, städade mitt rum, skötte ärenden, hjälpte pappa i jobbet, packade ihop mina saker och bakade en kaka. Tårtan skulle jag bjuda på åt mina kolleger på jobbet följande dag eftersom min sista jobbdag var på torsdagen. Chokladkrämen smakade magiskt och så ville jag dekorera med lite violer för att få en sista sommarkänsla. :-)  
På kvällskvisten kom energiknippen Elin på besök. Först gav hon mig extra krafter till att i ett nafs packa mina kappsäckar färdigt och därefter hjälpte hon mig med sista fixet med tårtan. När allting var klart hemma begav vi oss utpå och hamnade bland bryggor och båtar i solnedgången. Alltså wow vad Kristinestad kan vara vackert och wow vad jag är glad att Elin och jag började läsa tyska tillsammans en gång i tiden. För det var faktiskt när vi briljerade på tyskan mellan ölstopen i Tyskland som vi fann varandra, hihi. <3 Himla fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0