LIVETS MOTGÅNGAR

Hej på er! Jag tänkte skriva ihop en liten text såhär på kvällskvisten, med risk för att det blir flummigt. Jag har varit off den senaste veckan, men tänkte ändå försöka komma igen nu. Mitt i allt kaos hade jag en resa bokad till Åland, och efter lite funderande hoppade jag i tisdags på båten och överraskade min Bill några dagar tidigare än bestämt. Jag har personligen en väldigt jobbig vecka bakom mig, men världens bästa tog hand om mig mer än väl. Han är fantastisk. Nu är jag alltså hemkommen igen, men det jobbiga hopar sig tydligen på hemmaplan.. Nu har jag också dragit på mig angina och jag har nog aldrig haft såhär ont i hela mitt liv. Jag börjar bli stammis på sjukhuset och nu väntar återigen en tiodagars antibiotikakur och sjukskrivning. Har nästan tappat räkningen på hur många tabletter jag ätit i sommar. Kan det lixom ta slut någongång? Det är sällan jag framhäver negativa saker i bloggen, men just nu är det tufft. I väntan på att det blir bättre igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0