FLYTTKAOS

Den obligatoriska flyttpizzan. 
 
I fredags kramade jag mamma och pappa hejdå och körde sen ner till Helsingfors. Efter några timmar bland flyttlådor fick jag också hämta upp min favorit från flygfältet och därefter sov vi första natten i nya lägenheten. Härligt! Som ni kanske förstår ordnade och pysslade vi i lägenheten hela helgen. Igår jobbade dessutom snälla pappa i huvudstadsregionen så han kom förbi och hjälpte med lite småfix. På kvällskvisten åkte vi på en shoppingrunda och Bill fick dra i kopplet lite när jag började gå loss på H&M Home, hehe. Ännu ska Bills föräldrar komma efter de möbler vi inte behöver och så blir det några vändor till IKEA. Sakta men säkert börjar det likna ett hem. Vårt hem. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0