OM PRICK ALLT

De sista dagarna i Helsingfors skrev jag som sagt tent och var på fest, men jag städade också ur lägenheten samt pussade sönder min älskling. Fast jag sedan på söndagen inte alls var redo för att lämna huvudstaden och ännu mindre redo för att inte få tillbringa prick all tid med min Bill längre, så var det dags att återvända hemhem. Jens och jag satte oss i hans bil och så raceade vi (läs: jag) upp till Pampas. 
Orsaken till att jag flyttade hemhem och det som mesta tiden gått åt till denna vecka är ju såklart praktiken. Ska jag vara ärlig var jag inte alls värst taggad överhuvudtaget, men jag blev verkligen positivt överraskad! Det är hur roligt och intressant som helst och jag trivs så bra med att gå runt i min limegröna skjorta. Det blir en trevlig vår! :-)
Vad har jag gjort annat då? Väl hemma hos mamsen och papsen i söndags möttes jag av kramar, tårta och superfina presenter och så firade vi en försenad födelsedag. En kväll åkte vi iväg på zumba och så har jag också hunnit med några vändor ner till villan. Sen har ju vädret verkligen varit allt mellan vinter och sommar här, men mest bara grått och kallt ändå. Bilderna högst upp är tagna imorse före jag körde iväg till praktiken och dessa bilder här ovanför är tagna i solnedgången på villan ikväll. Kontraster. Nu har jag iallafall påsklov och jag skall njuta till hundratio procent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0