OM EN MÅNDAG

Hej på er. :-) I och med läkarbesöket i helgen blev jag sjukskriven, så idag har jag faktiskt varit ledig. Klockan nollåtta nollnoll hade jag tid på sjukhuset för att följa upp mitt infektionsvärde som är alldeles för högt. Sedan sov jag bort resten av förmiddagen. Efter veckor av grått och blåsigt väder var det ÄNTLIGEN klarblå himmel idag. Så jag gick ut och satte mig i solen för att njuta av att känna solstrålarna mot mitt ansikte (oj vad poetiskt, haha!). Och där jag satt i mitt vindskyddade hörn var det stundvis till och med riktigt varmt! Resten av dagen har jag försökt mig på att skriva en skoluppgift, men koncentrationen har inte existerat och fokuset har varit hundra procent på någonting annat.. Vi avrundade dagen med att pappa stekte våfflor åt oss, mums! Jag är egentligen sjukskriven fram till onsdag, men jag börjar bli riktigt rastlös och känner mig mycket bättre redan, så imorgon är jag nog tillbaka på praktiken. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0