OM EN LITE ENFORMIG OCH LUGN PERIOD

Hej finisar! Jag har egentligen inte alls något speciellt på hjärtat, men kände att jag ville kika in ändå. :-) Uppdateringen blir lite lidande när jag inte har så mycket för mig nuförtiden. Dagarna går i princip bara ut på praktiken nu, och jag lär mig så mycket hela tiden. Den här veckan har jag dock känt mig konstigt sjuk, så efter att ha kämpat mig igenom jobbdagarna har jag däckat så fort jag kommit hem. Två besök till sjukhuset och några test senare så är det utrett iallafall, och jag har påbörjat en tiodagars antibiotikakur. Helgen som nu är här blir med andra ord extremt lugn. Ska bara ligga och vila och försöka bli frisk. Sker inte så många knop i livet nu just bara. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0