MÅNDAGSLISTA

Hur mår du idag?

Fint! Har fortfarande lite hosta och snuva, men annars mår jag bra.

 

Vad är planerna för veckan?
Vi har slutfört alla kursen i skolan, eftersom vi börjar praktik nästa vecka, så jag är i princip ledig prick hela veckan. Jag måste dock skriva mitt livs första omtent (hur gick det till??) på fredag. Sedan fyller lilla jag 22 år på onsdag och på lördag vankas det Byholmsfezt. Ungefär så.
 
Ska du laga någon härlig mat den här veckan?
Nja, eftersom det sisådär alltid är Bill som lagar maten här hemma så får han gärna fortsätta med det den här veckan också. Jag sköter önskemålen och ätandet, hehe!
 

Vad ska du göra idag?

Nu är ju denna dag snart slut, så jag kan ju berätta vad jag har gjort istället. Jag har bland annat tagit stelkrampsspruta, hämtat ut en hel del intyg, pluggat till tent, kollat LOST (igen) och planerat vad jag vill baka till mitt kalas.

 

Vad behöver du mest just nu?

Sol och värme. Alltid sol och värme.

 

Vad åt du till frukost idag?

Gröt med hallon på.

 

Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!

Kommer nog inte på något annat än att jag ska njuta av prick allting här den här sista veckan. Njuta av att bo i huvudstaden, njuta av mina fina vänners sällskap, njuta av att få somna och vakna bredvid universums bästa pojke och njuta av att vara lite ledig.

 

Vad är det bästa som händer denna vecka?

Min födelsedag, såklart. :-)

 

Vad är det sämsta som händer denna vecka?

Att jag på söndag måste flytta från Helsingfors för en tid. Gråter redan typ.

 

Innan vi gör den nya veckan på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?

NUET. Måste leva i nuet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0