"HA EN FORTSATT TREVLIG DAG"

Efter en bra praktikdag hade jag lite extra feelis när jag körde hem - tills jag mötte polisen. Efter att de hade gjort mig tvåhundrafyrtio euro fattigare önskade de mig sedan en fortsatt trevlig dag. Det enda jag ville hälsa tillbaka var en lång ramsa med svordomar, haha. Nåja, vad har jag lärt mig av detta då? Kanske att jag skall hålla mig till hastighetsbegränsningarna i fortsättningen. Hur det går med den saken får vi väl allt se sen. 
 
/ en racerförare som tycker synd om sig själv

Kommentarer
Postat av: Anonym

He va it ändå 600€ :D

Svar: Men tillräckligt, hehe!
aivilos.blogg.se

2017-04-26 @ 21:24:19
Postat av: Anonym

Know the feeling, hehe :D

2017-04-28 @ 07:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0