OM LITE ALLT MÖJLIGT

Men hej finisar! Skolstarten kom ivägen och det är orsaken till att jag knappt kikat in här. Här är lite om vad jag har haft för mig: Kramat sönder alla favoriter som jag varit ifrån hela sommaren. Ätit middag med Bills familj och Arttur, för att skåla för pojkarnas nya lägenhet. Blivit mörkhårig igen (och trivs som vanligt bäst!). Haft filmkvällar ungefär varje kväll. Inlett studierna och studielivet, år två. Checkat av roliga träningar utomhus, de flesta med min Jennie. Druckit vin och dansat på Werket. Förlorat min kroatienbränna - mitt största i-landsproblem, haha. Städat och fixat i lägenheten. Förövrigt så älskar jag att vara tillbaka i Helsingfors och att man aldrig behöver vara ensam här, inte ens en enda sekund! Det finns alltid någon gullis som bara är en våning upp eller ner. Bästa bästa. Idag är jag ledig från skolan och jag har faktiskt reserverat några timmar för bara bloggen och mig så att det blir ordning på den igen. Kroatienbilderna har nog varit redo redan i sisådär en vecka, men jag har bara inte hittat tid för att publicera. Jag kunde verkligen inte välja ut bara några bilder på grund av att alla var så himla fina, så ni kan vänta er största bildbomben någonsin nu. Vi hörs! PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0